Arkivfoto.
Arkivfoto.
Skriv kommentar
Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

DEBAT: Jeg er vred på Ekstra Bladet og skuffet over Kristian Heegaards kritik

Henrik Sidney, formand for Nivå Center Forening

Alle butikker i Nivå Centret behandler alle kunder godt. Der bliver på ingen måde forskelsbehandlet, derfor gør kritikken i Ekstra Bladets artikel ekstra ondt på både Fakta og Nivå Center.

Selvfølgelig kan der være travlhed i en butik, også i en discountbutik som Fakta, så den enkelte kunde oplever mindre service, men der er ingen i Nivå Centret, der vælger kunder med handicap fra. Vi kender de fleste og har et tæt forhold til de kunder, der har brug for en hjælpende hånd. Vi lever af vores kunder, og selvfølgelig yder vi service over for en blind.

Det er en usaglig kritik, som Ekstra Bladet bringer til torvs. Vi siger selvfølgelig aldrig ”hold dig væk” til vore kunder, tværtimod, vi gør alt, hvad vi kan, for at holde på dem og få dem til at handle hos os. Ekstra Bladet skuffer mig, de kender slet ikke den virkelighed, vi har her i Nivå Centret, hvor alle kunder er velkomne. Vi lever af kundetilfredshed.

Jeg savner saglighed fra den radikale Kristian Heegaard. I denne konkrete sag, om manglende service omkring et stykke ost, er kritikken helt ude af proportioner. Jeg er vred over, at Kristian Heegaard miskrediterer et handelsliv, der i bund og grund vil kunderne det bedste og ikke forskelsbehandler kunderne.

Jeg tror ikke, at Kristian Heegaard aner, hvor meget sådan en mediestorm skader et center og et butiksliv, som denne urimelige anklage om dårlig service.

Jeg er vred over, at der udsættes sådan en usaglig kritik, når sandheden er lige modsat. Vi gør en indsats for, at de kunder der har et handicap, hjælpes i dagligdagen, så de kommer igen som kunder, uanset hvor lidt og hvor meget de køber.

Publiceret: 06. December 2017 06:00

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder og
annoncer hver dag fra Uge-Nyt